OGRZEWANIA WODNE



Ciepło dla wnętrza pojazdu i silnika

Ogrzewania wodne HYDRONIC firmy Eberspächer pracują niezależnie od silnika. Oferują podwójną korzyść: podgrzewają wnętrze pojazdu i silnik. Są montowane w komorze silnika i integrowane w układ chłodzenia.

Energia cieplna uzyskana ze spalania paliwa w ogrzewaniu jest odbierana przez wymiennik ciepła samochodu i poprzez kanały powietrzne samochodu przekazywana do jego wnętrza. Reszta ciepła w układzie chłodzenia podgrzewa silnik. Cyfrowy zegar umożliwia zaprogramowanie godzin włączenia ogrzewania, a zdalne sterowanie włączanie i wyłączanie ogrzewania z odległości do 600 m. Dodatkową korzyścią jest funkcja wietrzenia latem.

Działanie ogrzewania wodnego HYDRONIC






W momencie, gdy ogrzewanie otrzyma sygnał startu, uruchomione zostają przez centralny sterownik następujące procesy:
Automatyczna kontrola bezpieczeństwa.
Sztyft żarowy zaczyna się żarzyć.
Pompa paliwa podaje paliwo.
Silnik dmuchawy rusza stopniowo zwiększając obroty.
Dmuchawa dostarcza powietrze do spalania.
Mieszanka paliwa z powietrzem zapala się (powstaje płomień).
Ciepłe gazy przepływają przez wymiennik, który przekazuje ciepło do układu chłodzenia silnika samochodu.
Ogrzewanie jest regulowane elektronicznie i pracuje w zależności od zapotrzebowania na ciepło na kilku stopniach grzania.


Wyłączniki i zegary do ogrzewań wodnych


Różnorodne wyłączniki do wyboru gwarantują wysoki komfort obsługi.



Zegar mini
Programowanie i aktywowanie 3 czasów
włączenia z wyprzedzeniem do 24 godzin.










Zdalne sterowanie
Typ TP5. Zasięg do 600 m.
Łączy w sobie mini zegar i
zdalne sterowanie.
Wyświetlacz zegara umieszczony w pilocie.









Zegar modułowy
Programowanie 3 czasów włączenia,
aktywowanie każdorazowo 1 czasu z wyprzedzeniem do 7 dni.






Zdalne sterowanie
Zasięg do 600 m.
Typ TP4i: współpracuje z zegarem modułowym.
Typ TP 41i: współpracuje z zegarem mini lub jest montowany niezależnie od zegara.